Publicador de continguts

Superem l’objectiu de la campanya per promoure la correspondència digital amb 29.000 nous usuaris

 

 

El passat mes de febrer vam iniciar la campanya “Els boscos, vius. I la correspondència, digital”. La campanya va néixer amb l’objectiu de contribuir a la reducció de residus i d’establir aliances com a motor per assolir el desenvolupament sostenible. En aquest sentit, i responent al compromís de la companyia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de Nacions Unides, hem donat 1€ per cada nova alta del servei de factura electrònica al Programa de Pobresa Energètica de la Creu Roja.

Representants de les dues organitzacions ens hem trobat aquesta setmana a la nostra seu per fer balanç de la campanya i de la col·laboració entre ambdues entitats. A finals de 2018 hi havia un 22% dels usuaris digitalitzats i ara, nou mesos després de l’inici de la campanya, aquesta xifra ha augmentat un 7% fins al 29%, superant àmpliament les nostres expectatives.

“Amb aquesta campanya hem assolit diverses fites relacionades amb els ODS”, ha assenyalat Emili Giralt, conseller delegat de la companyia. “Hem contribuït al primer ODS -Fi de la Pobresa- fent una donació a la Creu Roja per ajudar les llars vulnerables; a l’ODS 9 –Indústria, innovació i infraestructura- interactuant amb els usuaris mitjançant la digitalització i la innovació; també hem estalviat 15.300 m3d’aigua –ODS 6 d’Aigua neta i sanejament-, que és el consum d’aigua necessari per a la producció del paper que hem estalviat, i també hem deixat d’emetre 24,5 tones de diòxid de carboni, contribuint així a l’ODS 13 d’Acció pel clima. Finalment, hem teixit aliances com a motor per assolir el desenvolupament sostenible, que és precisament el que promou l’objectiu 17”, ha afegit Giralt.

Per la seva part, la Creu Roja ha valorat molt positivament aquesta aliança i el seu president a Catalunya, Josep Quitet, ha dit que “amb aquesta iniciativa de SOREA s’ha creat un cercle virtuós d’aliança empresarial que consisteix a establir fórmules innovadores per reduir l’impacte mediambiental, al mateix temps que es reforça el suport per a les persones en risc de patir pobresa energètica”. En la presentació del balanç de la campanya també hi han intervingut Montse Solé, directora de clients de SOREA, i Carlota Bassols, responsable de Programes d’Inclusió Social de la Creu Roja a Catalunya.

 

Donació total de 35.200€

Les filials de SOREA i les empreses mixtes en què participa (Comaigua, Aigües de Cervera i la Segarra, Gestaigua, Aigües de Sant Vicenç dels Horts, Aigües de Sant Pere de Ribes, Aigües Colomenques, Aigües de Palamós, Aigua de Rigat i Anaigua) també es van adherir a la campanya i en total han sumat 6.200 noves altes, amb la qual cosa la donació total a la Creu Roja arriba a 35.200€.