Publicador de continguts

SOREA posa en marxa un concurs d'idees per millorar l'atenció al client

Sorea posa en marxa el primer concurs d’idees per millorar el servei d’atenció al client. L'objectiu d'aquesta iniciativa és motivar els treballadors que fan tasques d’atenció al client de forma presencial a les oficines dels serveis municipals d’aigua que gestiona Sorea perquè, basant-se en la seva experiència, presentin idees que ajudin a millorar la seva feina i redundin en benefici de l’atenció als clients.

Amb aquesta iniciativa es pretén reforçar la sensibilització dels treballadors en la importància d’oferir una atenció al client de qualitat, de mostrar-nos com una empresa propera a les persones, fomentar la participació activa dels treballadors de l’àrea, millorar la comunicació entre els integrants de l’equip i aprofitar els seus coneixements sobre la seva feina per identificar problemes reals i trobar solucions de forma conjunta amb els coordinadors d’oficina i els responsables del departament de clients.

Totes les idees presentades, siguin o no premiades, si són aplicables, seran considerades com a instrument de millora i, per tant, es divulgaran a tota l’organització.

A Sorea treballem cada dia per a una millora contínua.