Publicador de continguts

Lliurament de premis del primer concurs d'idees d'atenció al cliente

La Direcció de Clients de Catalunya i Balears va atorgar ahir els premis del primer concurs d’Idees d’Atenció al Client. Asun Rodríguez, treballadora de l’oficina d’Atenció al Client de Sant Cugat del Vallès, ha rebut el primer premi per la seva proposta d’enviament de missatges de text personalitzats a través de l’aplicació Aquacis. També es va atorgar un accèssit a Maite Armajach, treballadora de l’oficina d’Atenció al Client de Sitges, per la seva proposta de campanya de conscienciació per a clients amb dipòsits interiors, per tal de recordar-los la neteja obligatòria d'aquests.

Aquest primer concurs d’Idees d’Atenció al Client, que porta per títol “Alguna cosa s’està coent...”, es va convocar el passat mes de març per als treballadors i treballadores d’atenció al client de tot el territori català i balear. Aquests van poder presentar les seves idees de millora, tant en l’àmbit de processos com d’atenció al client fins el passat mes de juny.

Els premis van ser lliurats per Miguel Ángel Marhuenda, Director de Processos Comercials de SUEZ Spain, i Raquel Compta, Responsable de Clients de SUEZ Spain, respectivament.

Montse Solé, Directora de Clients, va fer un repàs de les diferents idees rebudes i la seva viabilitat. L'acte va comptar amb l’assistència dels participants del concurs, així com dels responsables de clients territorials.